مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ای جذاب با هافبک آمریکایی ! پسر تگزاس

مصاحبه ای جذاب با هافبک آمریکایی ! پسر تگزاس

در واقع باید بگویم که رویای من حضور در لیگ برتر انگلیس بود اما زمانی که نام یووه به میان امد با این بازیکنان و مربیانی همانند یووه سریع واکنش نشان دادم، اینجا باشگاهی ست که برای پیروزی مبارزه می کند و با بهترین بازیکنان می توانم بازی کنم، هدف من نیز این است می خواهم برنده شوم و در تاریخ این باشگاه باشم، اینجا جایی ست که با اهداف من همخوانی دارد.

 

صحبت های بالا، بخشی از سخنان مک کنی هافبک آمریکایی تیم یوونتوس بود. وی در ادامه گفت:

 

همه چیز به خوبی در حال پیش رفتن است، به من هم تیمی هایم کمک می کنند تا با شرایط موجود اشنا شوم از همان روز نخست همه چیز خوب بود و هست، از همان روزی که وارد رختکن شدم متوجه شدم که اینجا می توانم خیلی چیزها یاد بگیرم و پیشرفت کنم، اول حس عجیبی داشتم ولی واقعا اینجا برایم غریبه نیست.

 

خصوصیات بازی

 

من یک هافبک هستم، دوست دارم دریبل بزنم، از ویدال زیاد اموختم و البته از گاتوزو و بازیکنانی با این خصوصیات.

 

تفاوت ایتالیا و المان

 

تفاوتی وجود دارد، اینجا فوتبال تاکتیکی ست، در المان تاکتیکی تر از ایناست، اما من در یووه باید کار خودم را انجام دهم و نباید کار دیگری انجام دهم و یا در پست و نقش دیگری باشم. اینجا ستاره هایی بازی می کنند، در شالک باید بیشتر باید کارهای دیگر برای رساندن توپ انجام می دادم اما اینجا با یک و یا دو پاس می توانم. نباید از اینکه اینجا هستم احساس نگرانی کنم.

 

رونالدو

 

افتخار بزرگی ست که اینجا با او همبازی هستم. به یادم می اورم اولین باری که او را دیدم، گفتم اوه وستون ارام باش، او مرا پسر تگزاس صدا کرد، به تو کمک می کنم. این فوق العاده بود.

 

پیرلو

 

هیچ چیزی برای افسوس و پشیمانی ندارم، او یکی از دلایل امدن من به یووه بود. او مرا شیفه کرد و اینکه بتوانم در تیمی باشم که او مربی اوست.

 

امریکا

 

کشوری که از ویژگی ها و تجربه هایی مختلفی تشکیل شده، اینکه بتوانیم با ملیت های مختلف ارتباط داشته باشیم زیباست.

 

بازیکنان مهم

 

حالا می توانم با تجربه بازیکنان بزرگ و مهمی مانند رونالدو اشنا بشوم. این باعث میشود که تو به عنوان بازیکن پیشرفت داشته باشی، به دیگران حسادت نمی کنم من تجربه و خصوصیات خودم را دارم و حالا می توانم با تجربه و راهنمایی این گروه به خودم برای بهتر شدن کمک کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: